actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2010, 11:29
Jynthe's Avatar
Jynthe Jynthe is offline
Jynthe.Stabel
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arendonk
Posts: 66
Amerikanen beweren dat aliens hun kernwapens kwamen onderzoeken in 1948

Enkele voormalige Amerikaanse piloten stellen dat al sinds 1948 buitenaardse wezens naar de kernwapens van de VS en Groot-Brittannië komen kijken. Ze zouden zelfs één keer geland zijn in een Britse basis. De regeringen zouden de buitenaardse activiteit verzwijgen.

Captain Robert Salas en zes andere piloten besloten hun stilzwijgen te doorbreken. "Het gaat over onbekende vliegende objecten. Ze worden vaak omschreven als UFO's, zo zou je hen kunnen noemen", zegt Salas in de Britse media. "De Amerikaanse luchtmacht liegt over de gevolgen van deze objecten voor de nationale veiligheid en wij kunnen het bewijzen", gaat hij verder.

Buitenaards
Salas zegt zelf een bezoek van buitenaardse wezens gezien te hebben op 16 maart 1967. Hij was toen in de Malmstrom basis in Montana. "Ik had dienst toen het object boven de site kwam zweven. En een week later gebeurde ergens anders hetzelfde. Ze hebben vooral interesse in onze raketten, waar ze ook vandaan komen. Ik denk persoonlijk dat ze niet van deze planeet afkomstig zijn."

Geland
Een ander gepensioneerd lid van de luchtmacht, kolonel Charles Halt, zou een UFO gezien hebben nabij Ipswich, één van de weinige plaatsen in het Verenigd Koninkrijk waar kernwapens opgestapeld liggen. De feiten zijn al 30 jaar oud. Halt zeg een vliegend object stralen over de basis sturen. Vervolgens hoorde hij op de militaire radio dat buitenaardse wezens nabij de opslagplaats voor kernwapens geland waren.

Getuigenissen
De VS en het Verenigd Koninkrijk zijn er sindsdien altijd in geslaagd om de verhalen te verdoezelen. De piloten zijn van plan om de informatie over buitenaards bezoek openbaar te maken. Ze beschikken over getuigenissen van 120 voormalige militairen die bevestigen dat er vreemde interventies waren in nucleaire kampen. Sommige verhalen gaan zelfs nog maar tot 2003 terug. Ze zullen de overheid proberen overtuigen om de bevolking in te lichten over het feit dat onze planeet bezocht werd door aliens. (gb)

Bron: hln.be 27/09

Mijn mening:
Volgens mij valt er in verband met UFO's weinig te verdoezelen, en dan al zeker over het feit dat ze onze technologie komen onderzoeken. Dit hele gedoe is volgens mij gewoon een kwestie van aandachttrekkerij van het Britse en al zeker het Amerikaanse leger. Uiteraard ook weer typisch dat de aliens nu net geïnteresseerd zijn in 'onze' kernwapens, waardoor de Amerikaanse overheid het direct laat uitschijnen alsof deze UFO's vijandige 'beesten' zijn van een kaliber als alle andere landen waar ze al jaren mee in de clinch liggen.

Uiteraard wil het Amerikaanse leger zich presenteren als grote held indien de aliens zouden komen, want de heldenrol spelen ze al jaren in allerlei oorlogssituaties.(Althans, dat menen zij toch de denken!)
Wat heeft het nu trouwens voor nut dat men deze 'verschijningen' plots van de ene dag op de andere aan het licht brengt na jarenlang angstvallig stilzwijgen? Het is wellicht allemaal de schuld van de overheid. Zij zullen deze situatie al helemaal hebben uitgestippeld volgens hun voordeel, en kunnen dit nu tegenover de bevolking uitspelen tot zij hier winst uit kunnen slaan.

Ik geloof best dat er buitenaards leven bestaat, maar dan meer in de zin van micro-organismen en andere cellen die kunnen leven op andere planeten.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 14th October 2010, 19:25
Jasper.Deschuyter Jasper.Deschuyter is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Grobbendonk
Posts: 101
En als je dit niet gelooft, zullen ze je maar al te graag iets anders wijsmaken hoor. Ik kan best geloven dat we niet alleen zijn in het heelal en dat er wel andere ‘intelligente wezens’ zijn, maar of ‘ze’ ons al bezocht hebben? Het kan natuurlijk, maar die kans is echt wel klein. Het zal trouwens ontzettend lang duren vooraleer ze de aarde zullen bereiken en laat staan dat ze deze reis dan nog kunnen overleven. Tenzij ze met de snelheid van het licht (ca. 300 000 000 m/s (!)) kunnen vliegen of een ‘wormhole’ (een soort binnenweg in het heelal) doorgaan zou het nog steeds een eeuwigheid duren voor ze de aarde zullen bereiken. Dit is trouwens enkel in theorie mogelijk, laat staan dat wij of de ‘buitenaardse wezens’ het in de praktijk kunnen verwezenlijken. Je hoort wel altijd die verhalen, maar echt bewijs is er op heden nog steeds niet geleverd. De Amerikanen steken voor een keer de schuld niet op Rusland, wat ook nieuw is.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.