|
||||
|
||||
Voor de 'oude zakken'...
Voor de 'oude zakken'...
(maar daarom niet minder bruikbaar voor het 'jong grut...)
|
||||
|
||||
Moet er niet onder staan "met dank aan dhr Marc Keersmaeckers"
Of is dit gewoon een ongelooflijk groot toeval?
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Euh, 't is te zeggen: Marc had mij verteld dat hij dat aireke in de les zou gebruiken omdat hij het - ondanks de ouderdom - toch nog steeds heel toepasselijk vond...
Tot mijn eigen stomme verbazing merkte ik de dag nadien dat ik dat liedje hier op mijn uiteraard 100% 'cleane' - - MP3-directory had staan, vandaar... Dus niet ondanks maar ook niet helemaal dankzij MK! PS Heb bij 'airekes' wel de all-time favorites gezet van het publiek en van mezelf, maar vooralsnog geen Belgische inzending... Daar zal ik ff iets aan veranderen Met een dringend verzoek daaraan gekoppeld: één 'bijouke' heb ik vooralsnog nergens kunnen vinden, nl. het onvergetelijke 'Rendez-vous' van de (ééndagsgroep) 'Pas de Deux'. Wie kan mij helpen om dit pareltje van de vergetelheid te vrijwaren??