actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th December 2016, 13:20
Glenn.C*uppens Glenn.C*uppens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 27
Vierarmentunnel ruim vijf uur afgesloten na stroompanne

De Vierarmentunnel is weer open in beide richtingen. Dat melden het Vlaams Verkeerscentrum en het Agentschap Wegen en Verkeer. De tunnel was sinds 14 afgesloten na een stroompanne. Daardoor stonden er op de Brusselse ring lange files in beide richtingen, waarin het tot een uur aanschuiven was.
De stroom in de tunnel viel zaterdag rond 14 uur uit als gevolg van een bredere stroompanne in de regio. Het Agentschap Wegen en Verkeer sloot daarop de tunnel af omdat onder meer het ventilatiesysteem als de bewakingssystemen op afstand niet meer werkten.

De stroomtoevoer werd na enige tijd hersteld, maar de verbinding met de camera's in de tunnel bleef buiten strijd. Pas kort na 19 uur kon die verbinding hersteld worden, rond 19u.

Bron : http://www.demorgen.be/binnenland/v...panne-bff7a58a/

Eigen mening : Een stroompanne kan naar mijn inzien altijd voorvallen. Hier kunnen we natuurlijk niets aandoen. Maar dat een stroompanne langer dan 5u duurt is ongelofelijk. De panne zorgt ervoor dat vele mensen te laat op hun afspraak zijn of er zelfs niet geraken. Wel vind ik dat het agentschap juist heeft gereageerd. Ze zorgde voor veiligheid, en dat is in onze maatschappij van groot belang. Ik hoop dat dit een les is geweest voor de mensen van wegen en verkeer. Hopelijk weten ze volgende keer het probleem sneller op te lossen en hebben de burgers er zo minder last van.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.