actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 31st October 2013, 13:02
s*ander.peeters s*ander.peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Wommelgem
Posts: 25
Matthias Schoenaerts: ‘Volgend jaar sta ik wellicht naast De Niro’

Met Blood Ties kwam gisteren Matthias Schoenaerts’ eerste Hollywoodfilm in de bioscoop, ‘maar het beste moet nog komen’, zegt de acteur zelf in een interview met Het Nieuwsblad. ‘In maart van volgend jaar zit er een film met Robert De Niro aan te komen en daar kijk ik ontzettend naar uit.’
‘Acteren ís mijn leven, hé. Ja, het is hectisch geweest maar vanaf half november neem ik wat vakantie om er in januari opnieuw in te vliegen’, zegt Matthias Schoenaerts (35). Gisteren had hij een dagje vrij en trok hij naar de zee.

‘Ik voel nu wel even de behoefte om het iets rustiger aan te doen, want vier films in één jaar is wel heel veel. Ik ga straks de tijd nemen om mijn vriendin en familie weer wat meer te zien. Want dat is tenslotte het allerbelangrijkste. Als het moest, geef je toch alles op voor je dierbaren?’

Schoenaerts draaide de ene internationale film na de andere: Blood Ties, Animal Rescue, Suite Française, A Little Chaos en Far From the Madding Crowd, waarvoor hij nu nog twee weken op de set staat in Groot-Brittannië.

Misdaadthriller

De Belgische acteur is blij dat de aanbiedingen met ‘een mooie regelmaat binnen’ komen. ‘Er liggen enkele knappe projecten in het verschiet. Vanaf januari ga ik Alive Alone draaien. Die film (over de relatie tussen een ex-Guantanamo-gevangene en een vrouw op de vlucht voor een misdaadorganisatie, red.) met Noomi Rapace heeft het potentieel om een post 9/11 Taxi Driver te worden. Maar het beste komt in maart. Dan sta ik wellicht op de set met Robert De Niro in Candy Store.’

Dat is een film van Stephen Gaghan, die Syriana met *George Clooney draaide. Het wordt een misdaadthriller die in de nucleaire wereld speelt. ‘Als de financiering van een andere film waaraan ik ben verbonden niet rond komt, dan komt er plaats vrij voor Candy Store. Tja, het is niet simpel, heel 2014 zit eigenlijk al volgeboekt.’

Bron: www.standaard.be

Mening: Ik weet dat vele dit bericht 'boecht' zullen vinden maar ik vind dat niet. Het is zeer uitzonderlijk dat een Belgische acteur zoveel succes heeft in het buitenland en daarom is het toch interessant om er meer over te weten te komen. De enige Belgische acteur die voor hem succes had in het buitenland is Jean-Claude Van Damme, dus ik vindt dat we allemaal zeer trots mogen zijn op Matthias Schoenaerts.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:41.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.