actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2014, 19:44
alexander.c*aes alexander.c*aes is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: lichtaart
Posts: 26
De Wever krijgt concurrentie voor N-VA-voorzitterschap

Bij de voorzittersverkiezingen van N-VA krijgt Bart De Wever wellicht een tegenstander. Geert Vertongen, voorzitter van de N-VA-afdeling in het Limburgse Diepenbeek, heeft zich kandidaat gesteld, zo heeft hij zelf bevestigd.

De kandidaturen voor het N-VA-voorzitterschap moeten dinsdag om middernacht binnen zijn. Vertongen bevestigt dat hij zijn kandidatuur heeft ingediend, maar wacht naar eigen zeggen nog op bevestiging van de partij dat zijn kandidatuur formeel in orde is.

Vanaf maandag 3 november kunnen de ruim 40.000 N-VA-leden per brief of elektronisch een nieuwe partijvoorzitter verkiezen. De uitslag van de eerste stemronde zal op de partijraad van 15 november bekend worden gemaakt.

Geert Vertongen is piloot en stond bij het faillissement van Sabena op de eerste rij als spreekbuis van de Belgian Cockpit Association (BeCA).

Bron: De Standaard
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141014_01321056

Mijn mening: Ik vind wel belangrijk, want moest de N-VA voor Geert Vertongen kiezen, dan zal de N-VA volgens mij een serieuze kans mislopen. Bart De Wever heeft het de voorbije jaren zeer goed gedaan als voorzitter en al is mijn politieke voorkeur wel anders dan nog zou ik denken dat Mnr. De Wever nog steeds de best is voor het voorzitterschap, juist door zijn volharding en zijn manier van aanstoot verwekken. Daarom lijkt het mij het beste om Bart De Wever als voorzitter te houden en dan na 5 jaar te zien wat hij heeft kunnen verwezenlijken.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:17.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.