actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd May 2018, 20:39
yannick.v*ndenkieboom yannick.v*ndenkieboom is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Vorselaar
Posts: 45
Fellaini: "Begrijp keuze bondscoach niet"

Rode Duivel Marouane Fellaini heeft zonet gereageerd op de niet-selectie van Radja Nainggolan. Fellaini zegt dat de spelers niet begrijpen dat Nainggolan er niet bij is, maar dat de keuze van de bondscoach moet gerespecteerd worden.

Fellaini is momenteel nog met vakantie in het zuiden van Spanje. Hij is één van de beste vrienden van Nainggolan. “Het is een grote verrassing, maar het is de keuze van de trainer. Het is de coach die beslist, hij is de baas”, zegt Fellaini in een interview met VTM NIEUWS. “Er zijn heel wat spelers ontgoocheld vandaag, net zoals het Belgische publiek. Maar we moeten de beslissing van de coach respecteren.

Nainggolan nam zelf contact op met Fellaini. "Hij was teleurgesteld. Ik heb hem gezegd om de beslissing van de coach te respecteren. De coach zal wel zijn redenen hebben. We moeten dat accepteren. Wij, de spelers begrijpen het ook niet, omwille van zijn kwaliteiten. Ik denk wel dat hij mentaal sterk is", klinkt het.

Fellaini begrijpt ook dat Nianggolan stopt als international. "Ik kan dat wel begrijpen. Maar ik ben er zeker van dat hij volgend seizoen nog sterker zal zijn.”

Bron: VTM Nieuws (https://nieuws.vtm.be/sport/fellain...bondscoach-niet)

Mening: Mijn mening gaat niet zozeer over het feit dat Nainggolan niet geselecteerd is voor de wereldbeker. Persoonlijk ben ik wel fan van de voetballer dus vind het jammer dat hij er niet bij zal zijn. Maar swat. Het gaat hier vooral over welke invloed dit wel niet heeft op social media. Hoe in de ban de mensen er wel niet van zijn. Ik zie evenementen op facebook verschijnen over betogingen die zullen doorgaan om hun stem te laten horen dat Nainggolan geselecteerd moet worden. Mensen veranderen zelfs hun profielfoto met #ALLFORRADJE. Facebook, Twitter... het staat er allemaal vol van. Zo zie je maar dat veel mensen bezig zijn met het sportgebeuren en hoe ze er in de ban van zijn. Ik verschiet ervan dat de keuze van slechts één individu, zo'n impact heeft gehad. Zo zie je maar dat sociale media niet enkel is om wat mooie kiekjes te delen met de buitenwereld, maar dat het tevens een communicatiemiddel is voor uw mening te verkondigen aan de wereld.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.