actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th February 2007, 16:08
pino pino is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2006
Locatie: Nijlen
Posts: 83
Verhofstadt reageer "diep geschokt" op steekpartij Oostende

Verhofstadt reageert "diep geschokt" op steekpartij Oostende
Bron: Belga

4/2/2007 17:23


BRUSSEL 04/02 (BELGA) = Premier Guy Verhofstadt is "diep geschokt door de tragische dood" van de 18-jarige jongen die in Oostende is neergestoken door een leeftijdsgenoot. De premier spreekt van "roekeloos" en "zinloos geweld". "Mijn gedachten gaan in de eerste plaats naar de familie en de vrienden van Bart", aldus de premier. "De dood van een tiener, die opkwam voor zijn vriend, na een schijnbaar banaal incident met de gekende fatale gevolgen, is opnieuw een uiting van zinloos geweld. Zowel Joe als alle andere slachtoffers van geweld liggen nog vers in ons geheugen". De eerste minister feliciteert de politiediensten ook "voor hun efficiënt optreden", maar voegt er aan toe dat "de meest kordate aanpak van jeugddelinquentie spijtig genoeg niets vermag tegen dergelijk roekeloos en zinloos geweld". (kva) ./.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 5th February 2007, 16:11
pino pino is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2006
Locatie: Nijlen
Posts: 83
Toen ik dit hoorde, vroeg ik mij af "Waarom"! Ik kan het niet vatten en wil het ook niet kunnen vatten!
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 5th February 2007, 20:14
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: grobbendonk
Posts: 167
Thumbs down Waarom?

Ik denk dat iedereen diep geschokt is door wat er zich vrijdagnacht in Oostende voordeed. Als ik dit hoor, heb ik schrik om volgend weekend een pintje te gaan drinken, want dit zou even goed met mij kunnen gebeuren! Tja,... wat dan als mijn kinderen beginnen uitgaan? Revolver in de achterzak?
En waar ik helemaal niet bij kan: Waarom hebben zoveel jongeren een wapen of mes op zak? Wat ben je daar in godsnaam mee als je een stapje in de wereld zet?!
Groetjes Bas!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:59.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.