actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th November 2017, 20:33
Bryce.N*casi Bryce.N*casi is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2017
Locatie: Mol
Posts: 31
Huiszoeking aan de gang bij de VRT in onderzoek naar Bart De Pauw

Er is een huiszoeking bezig bij de VRT. Dat meldt vrtnws. De huiszoeking past volgens de VRT in een onderzoek van het parket van Antwerpen naar de beschuldigingen aan het adres van televisiemaker Bart De Pauw. De CEO van de VRT Paul Lembrechts wordt verhoord.

Eerder deze week heeft de VRT het contract met De Pauw onderbroken naar aanleiding van grensoverschrijdend gedrag. Bij de preventiedienst van de VRT waren getuigenissen binnengekomen. Volgens Lembrechts was het steeds hetzelfde patroon dat terugkeerde: amoureuze avances die onschuldig starten maar escaleren en overgaan in een vorm van stalking. Zo zou het om honderden sms'en gaan, aldus Lembrechts.

Het parket van Antwerpen onderzoekt de zaak nu. Bij de huiszoeking is men volgens de VRT op zoek naar meer informatie over de personen die hebben getuigd tegen De Pauw en over het bredere dossier. De Pauw laat aan diverse media weten geen klacht te hebben ingediend. Het parket communiceert nog niet, maar sinds 2016 is stalking geen klachtmisdrijf meer, zo kan het misdrijf vervolgd worden zonder zonder klacht.

De VRT laat weten mee te werken aan het onderzoek. "Ik denk dat het over een dossier gaat dat gisteren in de media was, maar wat de onderzoeksrechter exact wil, dat weet ik niet. Ik weet geen verdere details op dit moment", aldus VRT-baas Paul Lembrechts. In deze krant beklemtoonde hij niet op basis van een licht dossier beslist te hebben om met De Pauw te breken.

Actrice en regisseuse Hilde Van Mieghem luidde enkele weken geleden al de alarmbel in het Canvasprogramma Alleen Elvis blijft bestaan. Volgens haar zijn verschillende vrouwen in de zaak-De Pauw bang.

Bart De Pauw spreekt van een heksenjacht. Volgens hem kan hij zichzelf niet verdedigen en is zijn proces al gemaakt. Hij ontkent echter niet "onnozel en flirterig" gedaan te hebben of "wel eens langs iemands huis te zijn gereden".

Bron: De Morgen 11/11/2017
https://www.demorgen.be/binnenland/...-pauw-b848d3c3/
__________________

Ik ga mijn mening maar over het onderwerp Bart De Pauw in zijn geheel geven want dit is een van de duizend artikels die deze minuut over hem geschreven zijn geweest. Ik heb er twee dingen over te zeggen. 1, wat hij gedaan heeft is smerig. Gewoon droogjes je gsm vastnemen, de nummer van de dichtstbijzijnde actrice intoetsen en vragen om te neuken is iets wat de laagst gevallen idioten in de samenleving zou moeten toegewezen zijn. Hij mag wat flirten, hij mag al eens avances maken, het is onmogelijk om daar iets op tegen te hebben. Maar droogweg vragen om te neuken gaat er lichtjes over. Item 2: eindelijk wordt Twee tot de zesde macht niet meer uitgezonden. Oef.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:39.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.