actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th March 2018, 13:42
Vince.V*ngeel Vince.V*ngeel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 47
Man zwaait in Brugge met geslachtsdeel voor raam van café: één jaar cel

Een 43-jarige Bruggeling van Turkse origine is door de Brugse strafrechter veroordeeld tot een jaar effectieve gevangenisstraf voor drie feiten van openbare zedenschennis. Bahri T. stond bijvoorbeeld voor het raam van een café met zijn geslachtsdeel te zwaaien.
Op 14 september 2016 verbleef de beklaagde in een opvangcentrum van het OCMW. In de crisisopvang begon hij te masturberen toen hij vlakbij een maatschappelijk werkster stond. Ook in het Brugse uitgaansleven maakte Bahri T. het bont. Politiemensen in burger waren op 1 februari 2017 getuige van een hevige discussie met de barman van een café in het centrum van Brugge. T. ging naar buiten en begon voor het raam met zijn geslachtsdeel te zwaaien. Ten slotte werd de politie ook opgeroepen toen de beklaagde op 5 april naakt in het water sprong.

Roze onderbroek
“Ik was dronken en ik wilde zwemmen in het kanaal”, verklaarde T. op de zitting. Van het incident aan het café kon hij zich naar eigen zeggen niets meer herinneren. Voor de feiten in het opvangcentrum waste de beklaagde zijn handen in onschuld. “Die vrouw toonde me haar roze onderbroek, dat was niet mijn fout.”

Bahri T. kwam in 2014 al in aanraking met het gerecht voor doodsbedreigingen tijdens een voetbalwedstrijd van zijn zoon. Met een mes maakte hij steekbewegingen in de richting van de nieuwe vriend van zijn ex-vrouw. In dat dossier werd T. uiteindelijk veroordeeld tot 30 maanden cel, waarvan de helft met uitstel. Die straf werd ondertussen al omgezet in 30 maanden effectief, omdat de Turkse Bruggeling zich niet aan zijn voorwaarden hield.
Eigen mening: ik vind dit een veel te zware straf voor wat hij eigenlijk heeft gedaan. Deze straf komt omdat hij al eerder voor het gerecht is verschenen maar ook dat is maar een klein incident. Hij maakte steekbewegingen naar de nieuwe vriend van zijn ex-vrouw. Hij heeft hem nooit echt gestoken. Deze man wordt niet eerlijk en gelijk behandeld.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.