actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 31st October 2014, 14:16
Sam.L*evens Sam.L*evens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Geel
Posts: 20
Broers zonder reden in elkaar geslagen

Twee onbekende mannen hebben zaterdagnacht twee 24-jarige broers uit Nieuwpoort in elkaar geslagen aan het Gentse Koophandelsplein. Rond 2 uur sneed een auto de voetgangers plots de pas af. Twee mannen die uit het voertuig kwamen gestapt, vielen de broers zomaar aan. "Ze kregen zware klappen", klinkt het bij de Gentse politie. "Na enkele minuten keerden de aanvallers terug naar hun auto. De wagen reed met gedoofde lichten weg in de richting van de Papegaaistraat. Sindsdien ontbreekt elk spoor." De slachtoffers werden gewond afgevoerd naar het ziekenhuis. Eén van de twee mocht na enkele uren het ziekenhuis weer verlaten. Maar zijn broer verkeerde zelfs even in levensgevaar.

bron: Het Laatste Nieuws

Mening: Ik vind het erg om te zien dat er nog steeds zoveel zinloos geweld is in de wereld. Zo'n mensen moeten ze harder straffen. Ik hoop dat ze deze daders snel kunnen vinden en voor lange tijd opsluiten. Dat 1 van de 2 broers zelfs even in levensgevaar is geweest wijst erop dat de daders zeer hard te keer zijn gegaan en dus een hele zware straf verdienen. Ik hoop naar de toekomst toe dat dit soort gedrag minder voorkomt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.