actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd November 2009, 19:08
Catharina.Michiels Catharina.Michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Turnhout
Posts: 63
Rolling Stone kroont Berlusconi "rockster van het jaar"

De Italiaanse editie van het muziekblad 'Rolling Stone' heeft premier Silvio Berlusconi verkozen tot "rockster van het jaar". De 73-jarige Berlusconi, die in een vorig leven zong op cruises en af en toe Napolitaanse liefdesliederen opneemt, won de titel niet door zijn muzikale verdiensten.

Meer dan rock 'n' roll
"Berlusconi krijgt de prijs vanwege zijn levensstijl, die zelfs de definitie van rock 'n' roll overstijgt", vertelt hoofdredacteur Carlo Antonelli. "Rod Stewart, Brian Jones and Keith Richards zijn groentjes in vergelijking met Berlusconi, Michael Jackson's Neverland is een huisje op de heide in vergelijking met Villa Certosa."

Jonge, blote vrouwen
Eerder dit jaar probeerde Berlusconi de publicatie tegen te houden van foto's waarop jonge, blote vrouwen te zien zijn op het domein van zijn villa op Sardinië. In juni zette Berlusconi's vrouw, Veronica Lario, de echtscheidingsprocedure in nadat ze hem ervan beschuldigde met minderjarige meisjes om te gaan.

Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Ni...-het-jaar.dhtml

Persoonlijke mening: Deze titel is een waardige titel voor Berlusconi. Een rock 'n roll'er in hart en nieren is hij of zo gedraagt hij zich toch.
Sex, drugs en rock 'n roll is MISSCHIEN wat overdreven. Maar 'living the life of the rich and famous' is een levensstijl die hij toch zeer zeker overneemt.

Het verbaast me eigenlijk niks dat Berlusconi de publicaties waarop jonge, blote vrouwen te zien zijn in zijn villa probeerde tegen te houden. Hij bevestigt mijn beeld over hem nogmaals, helemaal. Dit beeld heb je al kunnen aanschouwen in 1 van mijn vorige artikels over dhr. Berlusconi. De uitgelaten en ik-doe-wat-ik-wil-en-trek-er-mij-niks-van-aan-premier is allesbehalve een voorbeeldig man. (Hier hoef ik niet bij te zeggen: "Dat vind ik toch." Want dit is niet alleen nog een mening maar een feit.)

Ik ben ook geen fan van onze voormalige premier maar als ik moest kiezen tussen Leterme en Berlusconi? Dan zou mijn keuze meteen gemaakt zijn!!!

(Ps. Uiteraard kies ik van voor Leterme ;-))

Au revoir!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.