actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2012, 13:51
j*na.janssens j*na.janssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Broechem
Posts: 99
'Trein van de Aldi' is belediging

'Trein van de Aldi' is belediging

Gisteren waren er alweer problemen met de Fyra, de nieuwe hogesnelheidstrein Brussel-Amsterdam. Een treinstel viel 's middags stil in een tunnel ter hoogte van Rotterdam waardoor de reizigers geëvacueerd moesten worden. 's Avonds stond een ander treinstel stil door een technisch defect.

Bij TreinTramBus noemen ze de Fyra ‘een trein van de Aldi'. Volgens de gebruikersvereniging waren de problemen te voorspellen omdat de Nederlandse Spoorwegen voor de goedkoopste optie hebben gekozen.

De Duitse warenhuisketen Aldi is niet opgezet met de vergelijking. ‘We vinden het jammer dat dit Aldi in een slecht daglicht stelt', laten ze weten aan de redactie van Het Nieuwsblad . ‘Wij hebben ons succes te danken aan het consequent toepassen van ons principe hoge kwaliteit-lage prijs.'

Bron: De Standaard, 14-12-2012 (kba)

Commentaar: Ik vind dat Aldi ergens wel gelijk heeft. We mogen niet zomaar Aldi beledigen. Zij verkopen namelijk geen treinen. Ze mogen aan de Freya wel iets gaan doen want dit is problematisch. Maar dat moet je niet duidelijk maken door een keten die er niets mee te maken heeft, te beledigen. Een suggestie voor de nieuwe naam: 'de roemeltrein': Dit slaagt dan op boemel en rommel.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 18th December 2012, 18:54
Emmely Emmely is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arendonk
Posts: 118
Ik vind dat ze dit niet met de winkelketen 'de Aldi' mogen vergelijken. Dit is een supermarktketen net zoals de Delhaize, ... .
Daarom vind ik het dood normaal dat de Duitse Aldi kwaad is.

Wat de trein betreft, vind ik dit geen geweldig nieuws voor een pas ontworpen trein. Mensen hebben vele verwachtingen over deze trein, maar na al 2X in het nieuws te komen, kan dit wel nieuwe meningen doen opduiken.
Fyra, rommeltrein?
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 19th December 2012, 11:37
Joëlle.Van.den.Mooter Joëlle.Van.den.Mooter is offline
[Joëlle]
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: vlimmeren
Posts: 107
Ik vind het onterecht dat men doet alsof Aldi alleen maar goedkope dingen verkoopt die niet lang meegaan. Ja, Aldi is goedkoper dan de meeste merken, maar ik ben over sommige dingen echt tevreden. Ik heb er bijvoorbeeld een camera gekocht, die al langer meegaat dan mijn vorige dure merkcamera. Bij Aldi is er wel zeker een goede prijs-kwaliteit relatie, ze zijn niet de goedkoopste, maar wat ze verkopen is vaak degelijk. Ook is hun klantenservice meestal in orde en zijn de medewerkers vriendelijk. Ik vind het dus onterecht om Aldi op deze manier in een slecht daglicht te stellen.

Laatst aangepast door Joëlle.Van.den.Mooter : 19th December 2012 om 11:45.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.