actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th May 2018, 10:40
Ben.v*rlinden Ben.v*rlinden is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Merksplas
Posts: 69
Man parkeert dure wagen in het midden van Oostendse markt en vliegt uit tegen agenten

Delen
Tweet
Google+
Mail 285
shares
De zon lokte zaterdag heel wat mensen naar terrasjes over heel Vlaanderen. Vorige week was dat ook al het geval. In Oostende kwam het toen op een van de terrasjes op het Wapenplein even tot een incident. Omstaanders maakten er beelden van.
De feiten dateren van vorige week. Op de beelden is te zien hoe een man zijn peperdure Aston Martin gewoon op het plein parkeert, waar dat helemaal niet mag. Hij neemt daarna plaats aan een van de tafels op een terrasje.

Al snel is de politie ter plaatse. De agenten worden door andere terrasjesgangers met applaus onthaald.

Wanneer de agenten hem aanspreken over zijn asociaal en verkeerd geparkeerde wagen, maakt de man een scène en begint hij te roepen. Hij weigert zijn wagen te verplaatsen en weigert ook mee te gaan met de agenten. “Ik ga niet mee”, roept hij meerdere keren.

De man moet uiteindelijk door meerdere agenten worden weggebracht, maar hij laat zich vallen.

Volgens de politie ging het om een man van 50 uit Bredene. “Hij weigerde elke aanwijzing van de politie te volgen”, klinkt het bij de politie. “Een groot aantal nieuwsgierigen volgde de interventie. De man ‘genoot’ van de belangstelling en verstoorde door zijn gedrag de openbare orde. De man werd bestuurlijk van zijn vrijheid beroofd en zijn voertuig werd getakeld.”

Eigen mening: Schandalig dat er mensen zijn zoals hem. Het stoort mij hoe rijke mensen zich soms kunnen gedragen. Ik krijg vaak de indruk dat ze egoïstisch zijn en denken vaak dat ze beter zijn dan andere. Ik heb het hier over een groep binnen de rijken, arrogant zijn ze niet allemaal. Het zijn niet enkel de rijken. Soms zie ik ook mensen die zich rijk willen voordoen. Een dure auto hebben laat je status zien. Vele mensen kopen dan ook een auto die ze eigenlijk niet kunnen betalen. Ik krijg ook de indruk dat dit steeds meer voor komt. Ik ken redelijk wat mensen van mijn leeftijd of iets ouder die met het eerste geld dat ze krijgen als ze werken een dure auto gaan kopen. De situatie van de persoon in het artikel weet ik niet, maar ik hoop dat hij een zware boete moet betalen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:00.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.