actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 16th January 2014, 13:09
Simon.Boddaert Simon.Boddaert is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Tielen
Posts: 85
Meer dan 480.000 criminele feiten op een half jaar is naar mijn weten nog altijd behoorlijk slecht en geen reden tot licht optimisme, zelfs al is er een daling merkbaar. Even omgerekend wilt dit zeggen dat we ± 2.630 misdrijven per dag hebben. Nogmaals: 2.630 per dag!

Volgens mij is ook de referentie naar politieke partijen een beetje vreemd, als een partij namelijk stelt dat er veel criminaliteit in de samenleving is hebben ze zonder meer gelijk. Niemand kan ontkennen dat het aantal criminele feiten redelijk is en goed meevalt, het aantal is hiervoor gewoonweg te groot. Linken ze echter criminaliteit aan bepaalde bevolkingsgroepen zijn we bij een andere discussie aangekomen.

Welke partij de mensen wijsmaakt dat de verzuurde samenleving de schuld is van gevaarlijke dieren is mij tot op heden een raadsel, Daan, gelieve mij hierover verder in te lichten!

Als laatste wil ik Hendrik nog bijvallen, over terroristische aanslagen wordt niets gezegd. Er zijn voldoende terreurdreigingen die de veiligheidsdiensten regelmatig ontvangen en ze kunnen deze niet negeren met zicht op de veiligheid van de Belgische bevolking.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.