actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2012, 15:40
S*EVEN.BRUYNSEELS S*EVEN.BRUYNSEELS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Westerlo
Posts: 98
Basisschool ontruimd na brand

Basisschool ontruimd na brand

BOUSSU - In de Henegouwse gemeente Boussu is donderdagmiddag een basisschool ontruimd omdat er brand was uitgebroken in de keuken. Dat meldt de brandweer van Quiévrain.
Het vuur brak kort na 13 uur uit aan het kookfornuis. De brandweer slaagde erin de vlammen snel onder controle te krijgen.

Uit veiligheidsoverwegingen werd ervoor gekozen om de 27 leerlingen te evacueren. Er vielen geen gewonden.

De oorzaak van de brand is nog niet bekend, maar volgens de brandweer is er geen kwaad opzet in het spel. De schade is beperkt en de lessen kunnen vrijdagochtend normaal worden hervat.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...121206_00393590

Commentaar: Ik vind dit zeer erg voor de leerlingen, zeker omdat dit op mijn middelbare school zelf is voorgevallen. Dit kan misschien niet zo'n geweldig nieuwswaardig artikel zijn, maar voor mij persoonlijk is dit wel zeer belangrijk want het is namelijk dicht in mijn buurt gebeurt. Veel mensen leiden hieronder en de leerlingen van de school hebben lang erna nog les gehad in containers. Ikzelf dus ook. Ik hoop voor de leerlingen dat hun lessen hieronder niet te fel zullen leiden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.