actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Polls
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Als er morgen FEDERALE verkiezingen zouden zijn, zou ik stemmen op:
VLD/Vivant 9 9.00%
Groen 9 9.00%
Vl. Belang 11 11.00%
SP.a/Spirit 15 15.00%
CD&V/N-VA 45 45.00%
Onbeslist 11 11.00%
Stemmers: 100. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #21  
Oud 16th February 2006, 16:21
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Dat ze méér stemmen halen, vind ik niet meer dan normaal.

En ik vind dat erg...
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #22  
Oud 17th February 2006, 13:39
kristofdebruyn kristofdebruyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: zandhoven
Posts: 93
cd&v, NVA

Ik zou stemmen voor de cd&v. Omdat hun partijprogramma mij aanstaat. Wat mij wel stoort is dat ze zijn samengegaan met NVA. Volgens mij is dit gewoon om de stemmen van NVA erbij te krijgen en zo de grootste partij te zijn. Dit vindt ik eigenlijk niet kunnen, maar het gebeurt steeds meer.
Met citaat antwoorden
  #23  
Oud 18th February 2006, 11:44
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Vlaams belang gaat beter scoren dan wat we hier zien. Net nog gelezen:

====
De cartoonrellen hebben geleid tot een groeiende angste voor de islam. Dat blijkt uit een onderzoek van het Nederlandse Algemeen Dagblad.

Van de ruim 750 ondervraagden is ruim 44 procent banger geworden voor een wereldwijde botsing tussen de islam en het Westen. Vrouwen blijken angstiger dan mannen.

Een meerderheid van de geënquêteerden ziet negatieve kanten aan de islam. Zo spreek 52 procent over intolerantie, 70 procent over vrouwonvriendelijk en 55 procent over humorloos.

Verder vindt een meerderheid van 54 procent dat islam en democratie eerder niet dan wel samengaan. Veertig procent meent dat de godsdienst eerder gewelddadig dan vreedzaam is.

Uit het onderzoek blijkt dat mensen vooral de toekomst vrezen. Slechts een kleine minderheid van ruim 10 procent vindt dat zijn leven nu al is veranderd door de recente incidenten rondom de islam.
HLN 18/02/06 08u15
====
Met citaat antwoorden
  #24  
Oud 2nd March 2006, 15:38
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Peiling afgesloten op 02-03-2006... Ronde cijfers (/100) ogen net iets leuker...

CD&V zal alvast opgetogen zijn met deze kiesintenties... de liberalen iets minder...

Percentage VB zal wel een afspiegeling zijn van veelal Kempische studenten zeker? Maar of de gemiddelde VB-stemmer hoger opgeleid is én tevens 'zijn ding doet' op actualiteitswebsites??
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #25  
Oud 3rd March 2006, 18:37
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Vlaams Belang-VLOTT grootste partij van Antwerpen in peiling

Vlaams Belang-VLOTT grootste partij van Antwerpen in peiling


Als het vandaag gemeenteraadsverkiezingen zouden zijn dan zou het kartel Vlaams Belang-VLOTT de grootste partij van Antwerpen zijn. SP.A-burgemeester Patrick Janssens blijft wel voor een derde van de Antwerpenaren de gedoodverfde kandidaat om zichzelf op te volgen. . Dat blijkt uit een peiling die werd uitgevoerd in opdracht van Gazet Van Antwerpen en de VRT.


Vlaams Belang-VLOTT blijft met 34,4 procent de grootste partij in Antwerpen. Dat is een winst van 1,2 procent tegenover de verkiezingen in 2000. SP.A-Spirit volgt met 23,8 procent, dat is 4,3 procent meer dan in 2000. CD&V/N-VA wint eveneens terrein, 3,4 procent, en belandt op 14,5 procent.

De verliezers zijn VLD-Vivant en Groen!. VLD-Vivant haalt 14,9 procent, een verlies van 3,6 procent. De groenen gaan er 2,8 procent op achteruit tegenover 2000 en halen nog 8,3 procent.

Van de ondervraagden heeft 33 procent een voorkeur voor Patrick Janssens als burgemeester. Filip Dewinter haalt 16 procent. 38 procent gaat ,,helemaal akkoord" met het Vlaams Belang in het stadsbestuur.


Weblog DS, 03-03-2006 (sdg)
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #26  
Oud 4th March 2006, 11:08
Kellyvanlooveren Kellyvanlooveren is offline
Oh lalala!
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Lichtaart
Posts: 33
Ik heb ook gestemd voor CD&V/N-VA, maar ik moet nog wat beter informeren.. Maare, ik denk in ieder geval dat Wouter wel gelijk heeft wanneer hij zegt dat het Vlaams Belang kiezers gaat winnen door heel die heisa rond de cartoons...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.