actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th December 2014, 12:31
Ruben.M*ynendonckx Ruben.M*ynendonckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Premier Michel verliest ongeboren kind

Premier Charles Michel heeft zijn politieke activiteiten vandaag en morgen geschorst. De premier wil die tijd in het ziekenhuis doorbrengen aan de zijde van zijn vriendin. Zij zou normaal gezien in maart bevallen. Het koppel kreeg eind vorige week echter slecht nieuws te horen over de zwangerschap en zal het kindje verliezen.
De premier heeft woensdagmorgen nog een groet gebracht aan het lichaam van de overleden koningin Fabiola. Nadien heeft hij zijn activiteiten onderbroken.

Daardoor zal hij bijvoorbeeld donderdagnamiddag in de Kamer geen hulde brengen aan de overleden koningin, zoals de premier gebruikelijk doet, maar zal vicepremier Kris Peeters in naam van de regering de hommage brengen. Donderdag staat ook een ministerraad geprogrammeerd, maar die zal elektronisch verlopen. Vrijdag zal de eerste minister zijn activiteiten opnieuw opnemen en zal hij de begrafenis van koningin Fabiola bijwonen.

Het nieuws over de zwangerschap was nog maar pas uitgelekt. Vrijdag kreeg het koppel het slechte nieuws te horen, dat tijdens verdere onderzoeken tijdens het weekend werd bevestigd. De premier zal vandaag en morgen aan de zijde van zijn vriendin in het ziekenhuis doorbrengen.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...html?show=react

Eigen mening: Dit is natuurlijk verschrikkelijk nieuws en uiteraard snap ik voor 100% dat premier Michel zijn activiteiten even verschuift. Ik vind het erg dat er uit alle hoeken van België ook negatieve reacties komen. Een kind verliezen is volgens mij 1 van de ergste dingen die je kan meemaken, ik kan natuurlijk niet uit ervaring spreken maar als je een beetje besef hebt dan kan je dat wel een beetje inschatten. Het feit dat er negatieve reacties op komen getuigt van weinig respect voor de premier ongeacht voor welke partij je stemt. Dit heeft niets met politiek te maken, dit is gewoon respect voor je medemens en medeleven met je medemens.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.