actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th April 2016, 15:30
Sanne.N*yts Sanne.N*yts is offline
sanne.n*yts
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Retie
Posts: 76
Slechte drugs doodsoorzaak van vijf jongeren op festival in Buenos Aires

Vijf jongeren tussen de 21 en 25 jaar oud zijn vandaag overleden en vijf moesten in ernstige toestand naar het ziekenhuis overgebracht worden nadat ze mogelijk vergiftigd waren geraakt door slechte drugs tijdens een elektronisch muziekfestival in Buenos Aires. Dat deelt een verantwoordelijke van de hulpdiensten mee. De spoeddiensten werden bij dageraad naar het Time Warp Argentina-festival geroepen, toen er al twee doden waren gevallen.

"De autopsie moet uitsluitsel brengen over hun doodsoorzaak, we moeten kijken welke middelen ze geslikt hebben", zei Alberto Crescenti van de spoeddiensten. "De jongeren verloren het bewustzijn en vielen al snel in een coma", voegde hij eraan toe. De toestand van de vijf jongeren in het ziekenhuis, waaronder een meisje van 18, is zeer ernstig. De spoeddiensten werden bij dageraad naar het Time Warp Argentina-festival geroepen, toen er al twee doden waren gevallen.

Time Warp werd in 1994 in Duitsland gelanceerd en werd vanaf dan in verschillende wereldsteden gehouden. Het was de derde editie in de Argentijnse hoofdstad, waarvoor 10.900 tickets waren verkocht. Die was gepland op 15 en 16 april, maar de tweede nacht werd geannuleerd.

bron: http://www.demorgen.be/buitenland/s...aires-b74e4c6a/

Mening: Ik ga mijn mening niet enkel geven over de jongeren die deze drugs hebben gekocht en er aan gestorven zijn. Mijn mening gaat vooral over de mensen die de grootste fout hebben gemaakt en er levend vanaf komen: de dealers. Geld doet veel met mensen. De mensen die deze drugs hebben verkocht, hadden er zelfs mensenlevens voor over. Deze jongeren verloren hun leven op de dag waar ze zo lang naar uitgekeken hadden. Ze hadden natuurlijk slimmer moeten zijn en helemaal geen drugs mogen gebruiken, maar zij konden niet voorspellen dat dit slecht ging aflopen. De dealers daarentegen konden dit wel. Ik zie dit niet als een ongeluk, maar als moord. De dealers moeten hier zwaar voor gestraft worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:22.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.