actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th October 2014, 19:41
Valerie K*rckhofs Valerie K*rckhofs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Grobbendonk
Posts: 26
Stad Antwerpen overweegt klacht tegen misleidende reclame Gamma

Stad Antwerpen overweegt klacht tegen misleidende reclame Gamma

De stad Antwerpen overweegt een klacht in te dienen tegen misleidende reclame van Gamma. De doe-het-zelfketen stuurde vandaag in heel Vlaanderen brieven rond over verscherpte controles op grofvuil in naam van de dienst afvalverwerking.
Gamma stuurde maandag in heel Vlaanderen brieven in de naam van de dienst afvalverwerking met een boodschap aan de bevolking. ‘Vanaf maandag 6 oktober zal de gemeente de controles op de limiet voor de hoeveelheid aangeboden grofvuil tijdelijk verscherpen’, staat er in de brief. ‘Dit in verband met een grote kortingsactie bij GAMMA die op de aangegeven datum begint. Voor de duidelijkheid: het gaat hier om dermate interessante kortingen dat de gemeentelijke dienst afvalverwerking vreest voor een overvloed van afgedankte badkamertegels, oude dakramen, versleten vloeren en ander grofvuil als gevolg van massale verbouwingen. Wij raden u aan het grofvuil aan te bieden volgens de in onze gemeente geldende regels. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.’

De stad Antwerpen is niet opgezet met de reclamecampagne. Ze overweegt een klacht in te dienen tegen de betrokken doe-het-zelf keten en vraagt om de misleidende reclame meteen stop te zetten. ‘De stad kreeg vandaag al enkele klachten van bewoners die de communicatie vandaag in de brievenbus kregen’, klinkt het in een persbericht . ‘Zij dachten dat de communicatie door de stad Antwerpen was verstuurd. In de brief staat dat de gemeente vanaf maandag 6 oktober de gemeentelijke controles op de limiet voor de hoeveelheid aangeboden grofvuil tijdelijk verscherpt. Deze informatie is onjuist en het stadsbestuur betreurt het dat haar bewoners foutief worden geïnformeerd.’

Datum: 06/10/2014
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141006_01306276
Mening: De informatie die vermeldt wordt is onjuist, het verwart de mensen heel erg. Deze middag stak het bij ons in de brievenbus. Ik dacht echt dat het ging om het controleren van grofvuil, niet om reclame. Ik was naar het nieuws aan het kijken en toen zag ik pas dat het om reclame ging. Dit vind ik helemaal niet kunnen. De overwegende klacht van de stad Antwerpen vind ik helemaal terecht.

Laatst aangepast door Valerie K*rckhofs : 6th October 2014 om 19:55.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.