actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th December 2015, 16:38
Judith.S*hrauwen Judith.S*hrauwen is offline
judith.s*hrauwen
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Merksplas
Posts: 21
IS laat 25 in Syrië ontvoerde christenen vrij

De terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) heeft 25 in het noordoosten van Syrië ontvoerde christenen na een maandenlange gijzeling vrijgelaten. Er was ook een kind bij, verklaarde het Assyrische netwerk voor mensenrechten vandaag. Volgens de anti-Assadsite Syrisch Observatorium voor de Mensenrechten bevinden zich nog tientallen christenen in handen van de jihadisten.
De vijgelaten gevangenen behoorden tot een groep van meer dan 200 Assyrische christenen, die door de extremisten tijdens de lente in de omgeving van de stad al-Hasakah werden ontvoerd.

De Assyrische kerk heeft maandenlang met de IS onderhandeld, aldus het netwerk. De voorbije maanden waren al tientallen gijzelaars vrijgelaten, de laatsten eind november. Minstens drie ontvoerde christenen werden echter doodgeschoten.

bron: www.hln.be 9/12/2015

eigen mening: Wat IS hier doet is het tegenovergestelde van wat we er van gewoon zijn. Ik vind het zeer goed dat Is deze mensen vrij heeft gelaten. Maar nu begrijp ik ze nog minder. Eerst vermoorden ze iedereen. Nu laten ze mensen vrij. Ik zou echt eens willen weten wat hier achter schuilt of wat ze hier mee willen bereiken of zeggen. Of zijn ze bezig aan het einde van hun terreur? Ik hoop van wel!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.