actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2016, 15:52
Anton.B*ockx Anton.B*ockx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Dessel
Posts: 47
56 procent te snel in Louizatunnel

56 procent te snel in Louizatunnel

De Brusselse lokale politie heeft woensdagavond een snelheidscontrole gehouden aan de uitgang van de Louizatunnel, in de richting van het Zuidstation. Van de 8.040 voertuigen die gecontroleerd werden, reed liefst 56 procent te snel.

De politie stelde in totaal 230 processen-verbaal op en trok tien rijbewijzen in. Eén voertuig werd zelfs geflitst aan 176 kilometer per uur waar maar 50 per uur is toegelaten. Een andere bestuurder werd betrapt omdat hij 94 kilometer per uur reed. Naast zich zat een tweejarig meisje dat zelfs geen veiligheidsgordel aan had.

Ook zes buitenlandse bestuurders reden te snel. Zij dienden onmiddellijk 1.150 euro aan boetes te betalen. Eén automobilist had ook te veel gedronken.

bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...izatunnel.dhtml

Eigen mening:

Ik vind het absoluut niet kunnen dat maar liefst 56% te snel rijdt. Men moet de verkeersregels gehoorzamen en niet negeren. Wanneer men betrapt wordt met een te hoge snelheid (bv: 176 kilometer per uur in zone 50!) vind ik dat de sanctie nog strenger mag worden. Ook het rijden onder invloed,rijden zonder gordel,... kan niet door de beugel. Meer controle staat gelijk aan minder gevaar.

Ik hoop dat iedere bestuurder na deze actie tot het besef komt om deze fouten nooit te begaan. Je brengt niet alleen jezelf in groot gevaar, maar ook andere in je omgeving!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.