actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th December 2012, 11:37
P*eter.desmedt P*eter.desmedt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Vosselaa
Posts: 109
Vijfhonderd kerstmaaltijden gestolen bij traiteur in Binche

Bij een traiteur in Leval-Trahegnies (nabij Binche, provincie Henegouwen) zijn tijdens de nacht van zondag op maandag bijna vijfhonderd speciale kerstbestellingen gestolen. Het gaat om bijna 700 kilogram eten, voornamelijk vlees.
De traiteur had een bestelwagen met frigo gehuurd, waarin hij al zijn bestellingen voor de kerstdagen had gestockeerd. Het ging vooral om vlees en gevogelte. Volgens de traiteur forceerden onbekenden de voorbije nacht de deuren van de bestelwagen, die geparkeerd stond voor zijn winkel. Ze gingen aan de haal met alle lekkernijen.

bron: De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/det...121224_00412939)

eigen mening: Dit lees je ook niet elke dag. Een dief die kerstmaaltijden steelt, serieus? Er zijn twee mogelijke verklaringen in mijn ogen. De eerste verklaring is dat het niet zo'n snuggere dief is, want wie steelt er nu voedsel? Want wat gaat hij doen met het voedsel? Slecht laten worden? Daarom dat ik meer vertrouwen heb ik mijn tweede verklaring. De dief is een soort van held die met al het voedsel een groot feest gaat organiseren met bijvoorbeeld daklozen. Misschien dat er de komende dagen nog een derde verklaring komt?
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th December 2012, 21:21
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Vorselaar
Posts: 142
Laat ons hopen dat het voor de daklozen of de minderbedeelden was. Zoals hieronder al vermeld is geweest: daar moet je echt een idioot voor zijn. Hopelijk lezen we een van de komende dagen in de krant dat een wilde weldoener voor sommige mensen een wonderlijke kerstmaal heeft gecreëerd. Zoniet weten we genoeg.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 29th December 2012, 22:37
EvelienE EvelienE is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 87
Of een derde verklaring: de traiteur was vergeten genoeg eten te bestellen, kon zijn klanten niet tevreden stellen en heeft het hele verhaal verzonnen... Het geld van de klanten steekt in zijn zakken en met wat geluk trekt hij nog van de verzekering ook.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:42.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.