actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th November 2015, 19:03
Antje.V*rellen Antje.V*rellen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Malle
Posts: 20
Ook Thomas Cook schrapt vluchten naar Sharm el-Sheikh

Thomas Cook schrapt alle vluchten naar Sharm el-Sheikh in Egypte tot en met 18 december. Dat meldt de luchtvaartmaatschappij dinsdag. De vluchten naar de andere vakantieregio’s aan de Rode Zee gaan wel gewoon door.
Volgens Thomas Cook zit de maatschappij hiermee op één lijn met het reisadvies van Buitenlandse Zaken. Dat raadt alle reizen naar Sharm el-Sheikh tijdelijk af.

De luchtvaartmaatschappij gaat klanten die voor 18 december wilden afreizen persoonlijk contacteren om alternatieven te bekijken. Zij zullen kosteloos kunnen omboeken naar een andere bestemming, of hun reis annuleren met volledige terugbetaling van de reissom.

Klanten die ter plaatse zijn, kunnen hun vakantie gewoon verderzetten en zullen volgens hun normale vakantieschema terugkeren naar België. Voor de retourvluchten uit Sharm el-Sheik blijven bijzondere veiligheidsmaatregelen gelden. Zo vliegt de maatschappij niet meer over de Sinaï-woestijn en wordt er een speciaal team van veiligheidsagenten met explosievenhonden meegestuurd, zodat enkel eigen mensen de finale check van de bagage uitvoeren.

Thomas Cook Airlines blijft de situatie op de voet volgen en zal in functie van het advies van Buitenlandse Zaken zijn positie opnieuw bepalen.

Eerder raakte al bekend dat JetairFly al zijn vluchten naar Sharm el-Sheikh tot en met 12 december annuleert.

Bron: BELGA; 10/11/2015; http://www.gva.be/cnt/dmf20151110_0...sharm-el-sheikh

Eigen mening: Ik vind het een heel goede beslissing van Thomas Cook want nu naar Sharm el-Sheikh vliegen is heel gevaarlijk. Ik ben blij dat ik dit artikel gevonden heb omdat één van mijn vorige artikels ging over dat Thomas Cook zijn reizen liet doorgaan. Alleen de terugreizen zijn nog een lastige zaak. Deze blijven wel doorgaan maar er worden extra middelen ingezet zoals explosievenhonden en veiligheidsagenten. Thomas Cook vliegt ook niet meer over de Sinaï-woestijn maar dit was ook al toen ze nog wel vlogen naar Sharm el-Sheikh.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:41.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.