actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th September 2013, 10:37
M*RIE.MOONS1 M*RIE.MOONS1 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Itegem
Posts: 40
‘West-Vlaamse horeca in de greep van maffiosi’

‘West-Vlaamse horeca in de greep van maffiosi'

De West-Vlaamse horecazaken worden afgeperst door de Albanese maffiosi. ‘En dat moet stoppen’, zegt de Izegemse burgemeester Bert Maertens. ‘Er moet actie komen in heel de provincie.’ Dat meldt de Krant van West-Vlaanderen.

De Albanese maffiosi zouden heel wat horecazaken afpersen. Harde bewijzen zijn daar niet van, maar de burgemeesters zeggen er wel al geruime tijd van op de hoogte te zijn en één cafébaas bevestigde wel al enigszins dat er iets gaande is. ‘Ik heb een diplomatische zet gedaan waardoor ik buiten schot val’, vertelt hij anoniem aan Radio 2. ‘Door die zet laten ze mij gerust.’

Het parket van Kortrijk heeft daarom overleg gepleegd met de burgemeesters van de politiezone Riho. Het initiatief kwam van de Izegemse burgemeester Bert Maertens, die zegt dat zijn gemeente al geruime tijd geterroriseerd wordt door de Albanese maffia. ‘Wij gaan het probleem nu op een hoger niveau tillen. Het speelt zich immers niet alleen af in onze provincie, maar bijvoorbeeld ook in het noorden van de provincie’, zegt Maertens aan de Krant van West-Vlaanderen.

De Standaard, GJS, 27-09-2013

Eigen mening: Ik vind het schandalig dat de West-Vlaamse horeca in handen is van maffiosi. Het is zeker belangrijk dat we op de hoogte worden gebracht van deze praktijken zodat we op de hoeden kunnen zijn. Nu moeten ze ons nog beter op de hoogte brengen over wat ze hier aan gaan doen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.