|
||||
|
||||
My Stuff
Boekenoverzicht dd 25-11-2005 (onv.)
|
||||
|
||||
Omgezet naar .mdb ... kan geopend worden in MS Access.
|
||||
|
||||
En nu we toch bezig zijn... het Word-bestand erbij!
|
||||
|
||||
----Great!----
|
||||
|
||||
Is dit een lijst van boeken die u nog wil lezen, of die u al gelezen hebt?
Of is dit een lijst van uw huisbibliotheek
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
lol kzou mijn bib wel willen posten maar dan ben'k een heel maand bezig met inventaris
|
|
||||
|
||||
Tja Wouter, ongeveer een week of zes in totaal aan bezig geweest, en dan moet ik nog 1/3-1/4 doen... Is dus huisbib, Wim...
|
||||
|
||||
Citaat:
wat?! Daar droom ik dus echt van hé, zo'n massa boeken in huis... *kwijl, kwijl* En staan die allemaal in één kamer in van die gigantische boekenkasten met schuifladdertjes, een leren zetel tegen de kant, de geur van oude boeken die de kamer vult, enz...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Schuifladder (nog) niet aanwezig, maar idd: aan de bovenste zes lopende meter boeken kan ik niet aan...
Geur van oude boeken? Veeleer 'doemp'...
|
||||
|
||||
Let op dat ik je niet inhaal Barst
"Helden en getal zijn woorden die niet paren, leeuwen lopen in geen benden, veel kan zo weinig zijn. Macht van getal is zo vaak waan van macht. Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed en één kan dan een leger zijn".- Cyriel Verschaeve - |