actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th May 2013, 16:04
E*ilie.Payne E*ilie.Payne is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 101
Notoire drankrijder ramt Paleis van Justitie in Den Haag

Een automobilist die op weg was naar de politierechter voor een geval van dronken rijden, heeft vanochtend vermoedelijk opnieuw dronken een pilaar van het Paleis van Justitie in de Nederlandse stad Den Haag omvergereden. Dat meldde de politie.


Volgens ooggetuigen reed de 64-jarige man uit Noordwijk slingerend over de weg, de stoep op en vervolgens tegen een pilaar. Hij belandde in plaats van in de rechtbank, in het ziekenhuis met nekklachten. Een bloedtest moet uitwijzen of de man opnieuw met alcohol achter het stuur was gekropen. In de auto, die volgens een woordvoerder van de politie "in de kreukels ligt", rook het naar alcohol.

De rechter veroordeelde de man, die in 2010 ook al eens berecht was voor een dronken autorit, overigens bij verstek voor zijn veel te hoge blaastest in februari dit jaar.

Bron: Het Laatste Nieuws, 17/05/2013, http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-Den-Haag.dhtml

Persoonlijke mening

Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen ? Deze man blijkbaar wel. Ik weet de achtergrond van deze man niet. Maar als je dan al naar de rechtbank moet voor dronken rijden, zorg je toch dat je voor die dag dat je naar de rechtbank moet niet dronken bent ? Het zal je vonnis niet positief veranderen vrees ik. Zeker niet als je dan ook nog eens het Paleis van Justitie ramt.

Ik vind dat deze man bovenop zijn straf ook levenslang zijn rijbewijs moet worden afgenomen. Het is blijkbaar niet de eerste keer dat hij dronken achter het stuur kruipt. Je kan hier lezen dat hij al eens berecht is voor dronken rijden in februari 2010 en nu was hij ook onderweg voor een zaak van dronken rijden, weer dronken! En ik vrees dat het niet enkel die 3 keren zullen geweest zijn. Als je hier zo vaak wordt voor gevat, zal dat niet een uitzondering zijn. Deze mensen zijn een gevaar op de baan. Hij zou niet meer mogen rijden vind ik.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:35.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.