actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th November 2009, 14:12
maxim.verbueken maxim.verbueken is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Lier
Posts: 24
Stuur een bericht via MSN naar maxim.verbueken
Younes (4) zo goed als zeker vermoord

Younes Jratlou is niet verdronken. Bij de autopsie werd geen water aangetroffen in zijn longen. De vierjarige jongen was dus al dood toen hij in de Leie belandde. Zijn lichaam vertoont bovendien geen sporen van een ongeval met een voertuig, meldt de Franstalige zender RTL-TVI. Het parket geeft voorlopig geen commentaar.

De vader van Younes werd donderdagnamiddag langdurig ondervraagd als getuige over de nacht van de verdwijning van het jongetje. Hij had zichzelf aangeboden op het politiebureau. De man werd verhoord door speurders van de lokale en federale politie. Hij is niet in verdenking gesteld en werd na de ondervraging vrijgelaten.

De moeder van Younes is het lichaam van haar dode zoon donderdag gaan groeten. De vader zou gevraagd hebben of hij hetzelfde mocht doen.

Younes verdween in de nacht van 25 op 26 oktober uit zijn ouderlijke woning in Le Bizet bij Ploegsteert. Zijn oudere broer vertelde dat Younes rond 4 uur 's morgens het huis uitliep toen hun ouders slaande ruzie hadden. Het lichaam van de jongen werd dinsdag teruggevonden in de Leie in Komen.

13/11/2009
Bron: www.gva.be

Mening
Het is toch weeral een zeer confroterende artikeltitel die de familie van Younes vandaag ik de kranten te zien krijgt. Het is ongelooflijk erg wat er met dit jongentje is gebeurt, maar ik vind dat de media hier te veel aandacht aan besteed.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 13th November 2009, 15:52
jana dua jana dua is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Herselt
Posts: 56
Misschien te veel media-aandacht, maar waarom hé?

Het is inderdaad erg voor de familie van Younes om deze harde confrontaties te moeten doorstaan, maar de media geeft dit zoveel aandacht omdat het gerecht er zo geheimzinnig over deed/doet. Ook het feit dat het een 'mysterieuze' zaak is, speelt mee in de mediabelangstelling en dat is dan ook weer te danken aan de tegenstrijdige verklaringen van de ouders.
En door de druk van de media kan er misschien wel een doorbraak komen in de zaak.
Het blijft natuurlijk heel erg voor de familie en kleine Younes heeft er natuurlijk ook geen baat meer bij dat er zoveel over te doen is in de media
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 13th November 2009, 20:20
dorien.wellens dorien.wellens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Zoersel
Posts: 108
Het is natuurlijk erg wat er gebeurd is met dit jongetje, maar ik vind dat dit niet keer op keer in het nieuws moet blijven komen. De ouders en familieleden blijven ermee geconfronteerd worden, en dit is niet goed voor het verwerkingsproces. Dit is te veel sensatie in het nieuws!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 13th November 2009, 20:42
jolien.van.dun jolien.van.dun is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Ravels
Posts: 31
Ik ben niet zo zeer van mening dat het te veel sensatie is, het gaat hier tenslotte nog steeds om een moord op een 4 jarig jongetje. Het is nu al bijna 3 weken geleden gebeurd en de zaak is nog steeds niet opgelost, maar stillaan verheldert het wel. Wat ik zeer opvallend vind is de tegenstrijdige verklaring van de ouders. Als je de feiten onder ogen ziet gebeuren er de laatste tijd ontzettend veel familiedrama's, ik ben benieuwd wat het resultaat zal zijn van deze zaak.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:04.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.