actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th March 2018, 12:52
Isabelle.V*rbist Isabelle.V*rbist is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 64
Baby loopt hersenbloeding op nadat stiefpapa door het lint gaat op eigen trouwfeest

LAAKDAL - Andy N. uit Laakdal zit in de gevangenis voor zware kindermishandeling. De man ging afgelopen weekend op zijn eigen trouwfeest zodanig door het lint, dat hij daarbij ook zijn eigen stiefkindje, een baby van zes maanden oud, verwondde. Het kindje hield er onder meer een hersenbloeding aan over en was zelfs een tijdje in levensgevaar. Dat schrijft Het Laatste Nieuws en wordt door het parket van Turnhout bevestigd aan Nieuwsblad.be.

Andy N. en zijn kersverse vrouw gaven zaterdag een trouwfeest bij hen thuis in Veerle, in intieme kring. Toen de gasten naar huis gingen, sloegen plots de stoppen van Andy door. Daarbij geraakte de baby van Veerle zwaargewond aan het hoofd, nadat het op de grond terecht was gekomen. Het kindje raakte liep een hersenbloeding op en was zelfs een tijdje in levensgevaar, zo bevestigt het parket.

De onderzoeksrechter heeft Andy, die geen onbekend is voor de politie, intussen aangehouden. Vrijdag beslist de raadkamer over zijn verdere aanhouding. Zijn kersverse vrouw zou intussen al aangegeven hebben dat ze wil scheiden.

Bron: Het Nieuwsblad - https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180306_03393124
Datum: 6 maart 2018
Eigen mening: Het doet me pijn om te lezen dat er al weer een geval van kindermishandeling is opgedoken. Het is echt noodzakelijk in mijn ogen dat de vader van het kind een gepaste staf krijgt in combinatie met psychologische begeleiding. Ouders die in staat zijn om hun kind zo zwaar te mishandelen, hebben volgens mij psychologische problemen. Alleen straffen zal dan naar mijn mening niet voldoende zijn om zulk gedrag te voorkomen in de toekomst. Ouders die zulke criminele feiten plegen mogen gerust een levenslang contactverbod met het kind krijgen naar mijn mening.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:41.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.