actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th November 2009, 18:35
Yannick.Truyen Yannick.Truyen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Zoersel
Posts: 82
Russische daklozen draaien man in kebab

Russische daklozen draaien man in kebab

Drie Russische daklozen hebben een 25-jarige man brutaal gedood, hem gedeeltelijk opgegeten en zijn overblijfselen verkocht aan een plaatselijke kebabhandelaar. Volgens het Russische parket-generaal riskeren de daklozen celstraffen tot 15 jaar.

Wrok
Volgens de verdachten hebben zij de man, tegenover wie zij "enige wrok" voelden, met verscheidene messteken en hamerslagen omgebracht in een bos in Perm, 1.400 kilometer ten oosten van Moskou. Het slachtoffer overleed ter plaatse. Na de misdaad sneden de daders het lijk in stukken, aten een deel op en verkochten de rest aan de kebabhandelaar.

13/11/09 18u13

bron : Het laatste nieuws

Eigen mening: Dat je zoiets kunt doen schandalig. Het zijn 3 psychopaten. Dat je al iemand kunt vermoorden begrijp ik niet. Als je hem dan nog kunt opeten is onbegrijpelijk. En dan nog de rest van zijn lichaam verkopen. Je weet toch dat het uitkomt. Dit zijn echt gestoorde mensen. Ik zou bena denken dat ze het doen om in de media te komen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 13th November 2009, 19:33
annelies.peelaers annelies.peelaers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: herentals
Posts: 34
Een celstraf tot MAAR 15 jaar??? Oei, ik ben nog niet zo bekend met het juridisch systeem van Rusland, maar daar zijn ze precies wel mild. Wat zij hebben gedaan is gewoon degoutant! Als het gewoon een celstraf is van 15 jaar denk ik dat Rusland best met een oog open slaapt. Wie weet loop het er nog vol met zo'n psychopaten...
Iemand vermoorden is iets waar ik me nog niet zo snel bezig mee zal houden, maar ik heb ook de indruk dat er in Rusland nogal veel daklozen zijn (artikel onderaan). En dan lijkt het me ook iets van; tja, als je honger hebt?

Bij een razzia in de regio Sverdlovsk in de Oeral heeft de Russische politie bijna 4 000 dakloze kinderen opgepakt. Kelders, stations en andere plekken waar de straatkinderen zich meestal ophouden werden uitgekamd. Driehonderd kinderen werden opgenomen in ziekenhuizen. Ze leden aan diverse infecties en andere ziektes. Sinds de ineenstorting van het Sovjetimperium in 1991 is het aantal dakloze kinderen explosief toegenomen. Er bestaat geen garantie op een baan of een woning meer. Vele ouders raken aan de drank en hun kinderen zien geen andere mogelijkheid dan op straat te leven.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 14th November 2009, 11:33
SarahGerinckx SarahGerinckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Balen
Posts: 17
Dit is gruwelijk. Zo zie je maar waar armoede en honger tot kan leiden.
Dat ze deze man vermoorden is enorm erg, maar wat hebben ze te verliezen? Zeg maar eerder dat ze 15 jaar onderdak en voedsel te winnen hebben. En als ze niet gepakt worden, hebben ze toch voor een keer eens kunnen eten. En ze hebben weer wat geld om een tijdje eten te kunnen voorzien.

De Russische regering zou eerder de daklozen moeten helpen.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 14th November 2009, 12:58
Anne Van den Bosch Anne Van den Bosch is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2008
Locatie: Wijnegem
Posts: 274
Ik vind het maar een kort en vrij ongeloofwaardig artikeltje..
Wie koopt er nu toch ook vlees van iemand die niet als erkende beenhouwerij gekend is?? Ik zou nooit aan de deur mijn vlees kopen, wie weet wat is het...
Volgens mij moeten we zo'n artikels met een korreltje zout nemen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:48.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.