actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2015, 19:35
jeffrey.a*driaensen jeffrey.a*driaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 20
Brussel kan aftellen met vuurwerk als dreigingsniveau op 3 blijft

Op oudejaarsavond zal in Brussel wel degelijk een vuurwerk te zien zijn, als het dreigingsniveau op 3 blijft. Dat heeft burgemeester Yvan Mayeur (PS) op de gemeenteraad gezegd.
Het vuurwerk zal net als vorig jaar vanop het De Brouckèreplen afgestoken worden. De veiligheidsmaatregelen voor het evenement zullen dezelfde zijn als voor de concertzalen. Dat betekent onder meer dat het publiek gevraagd zal worden om geen handtassen of zakken mee te brengen.

Na de evaluatie van de vorige editie van het vuurwerk, is beslist om tussen 23 en 1 uur ook animatie te voorzien, maar deze keer verspreid over het volledige parcours tussen het De Brouckèreplein en de Beurs om concentraties van volk te vermijden en het risico op onverwachte bewegingen in de massa te beperken.

De wijkhuizen zullen een aantal gezinnen in de vooravond ook een filmvoorstelling aanbieden in de bioscoop UGC De Brouckère.

Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/r...ussel/1.2523824

Mening: Dat vind ik heel goed nieuws. Zo kan de traditie toch worden verder gezet en laten we niet zien dat we bang zijn. Ik ben er ook bijna zeker van dat het dreigingsniveau op 3 blijft zolang er niets ernstig gebeurt. Er is ook gevraagd om geen rugzakken of handtassen mee te brengen voor de veiligheidsmaatregelen en dat vind ik al een goede beslissing.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.