actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th December 2012, 23:27
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Vorselaar
Posts: 142
Man voor metro geduwd in New York

Een twintigjarige vrouw heeft donderdagavond een man onder de metro in New York geduwd. Volgens getuigen was de vrouw tegen zichzelf aan het praten en heen en weer aan het lopen. Toen de metro aankwam, duwde ze de man op de sporen. De vrouw is voortvluchtig. De politie heeft daarom beelden van een bewakingsfirma vrijgegeven. Het was al het tweede incident deze maand in de metro van New York. Op 3 december werd na een ruzie ook al een man op de sporen geduwd.


Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...121228_00416770

Datum: 28/12/2012

Eigen mening:

Op zich is dit maar een kort artikel (het wordt beter uitgelegd in de bijhorende video), maar ik post dit met een reden, namelijk:

Exact 21 dagen geleden heb ik een artikel gepost met exact dezelfde situatie. Iemand duwt iemand onder de metro.

Dat is dus twee keer op een maand tijd. Het kan aan mij liggen, maar voordien gebeurde dit precies nooit. Heel soms viel er eens iemand op de sporen, die verhalen ken ik, maar er expres op geduwd worden door een bijstaander? Nee, dat heb ik nog niet zo vaak gehoord.

Dus, nu vraag ik mij af: wat is er toch gebeurd? Waar is die grens naartoe die de meeste fatsoenlijke mensen tegenhoudt zoiets te doen?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:04.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.