actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st March 2010, 10:38
Eva Thijs Eva Thijs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Gierle
Posts: 423
Belgacom binnenkort leverancier van elektriciteit?

Belgacom onderzoekt leverancier van elektriciteit te worden om haar inkomsten te diversifiëren en overweegt hiervoor een alliantie te vormen met Lampiris, zo bericht Le Soir.

Belgacom is in gesprek met groenestroomleverancier Lampiris om elektriciteit door te verkopen en zou, nadien, een intrede in het kapitaal overwegen.

Belgacom praat voortdurend met potentiële partners in de zoektocht naar innovaties in het aanbod van diensten. Zo reageert het telecombedrijf op het bericht. Jan Margot, de woordvoerder van Belgacom, ontkent niet dat er gesprekken zijn met Lampiris. "Als innovatief bedrijf spreken we altijd met potentiële partners", zegt hij. "Niet alleen met dit bedrijf." (belga/adv)
01/03/10 06u54

Datum: 01/03/2010
Bron: De Morgen

Eigen mening:
Ik vind het vreemd dat Belgacom leverancier van elektriciteit zou kunnen worden. Het zou natuurlijk altijd kunnen en als het bedrijf dit aankan, zal het zeker geen slechte zaak zijn denk ik. Wel zal Belgacom dan kleine leveranciers van elketriciteit kunnen uitschakelen als ze "te groot en te sterk" zullen worden. Belgacom is al een machtige marktspeler, gaat deze nog groter en machtiger worden? Ik weet niet of het echt wel een goede zaak is voor andere leveranciers.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.