actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2008, 21:29
Silke De Roover Silke De Roover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Pulderbos
Posts: 49
Korting op restaurant voor aandeelhouders Fortis

Een restaurantuitbater uit Oostende geeft een maand lang 10 procent korting aan klanten die Fortis-aandeelhouder zijn. De man, zelf aandeelhouder bij Fortis, hoopt dat zijn stunt gevolg krijgt bij andere handelszaken in het land.

bron: www.hln.be - 14 oktober

Eigen bedenking
Ik zag dit kleine artikeltje eerst in de krant en nadien vond ik het ook op internet. Ik vind dit wel een leuk initiatief. Ik de krant stond veel meer uitleg. Deze uitbater kan er zelf ongeveer 4500 euro door verliezen, dit is veel geld maar ook veel minder BTW en belastingen voor de staat. Als meer middenstanders ook zoiets zouden doen zou het leed van velen een beetje verzachten, en op grotere schaal zou de overheid de actie wél voelen. En misschien beseffen dat je niet zomaar met de gewone man zijn voeten kan rammelen. Voor sommige mensen is dit echt crisis, ze verliezen heeel veel geld en zullen het moeilijk hebben om financiëel rond te komen. En dit initiatief brengt hen toch een beetje steun.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 20th October 2008, 17:04
KristofMertens KristofMertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Arendonk
Posts: 82
Als ik naar Oostende ga, zal ik hier zeker eens binnen springen. Ik heb enkele maanden geleden ook het merendeel van mijn spaargeld belegd bij fortis, in de hoop iets extra te kunnen spenderen als ik binnen een jaar ga samenwonen.
Spijtig dat de waardepapieren afgeschaft werden, anders had ik toch al wat toiletpapier gespaard voor tegen dan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.