actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th November 2010, 13:19
henrothy.robine henrothy.robine is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: beerse
Posts: 81
Live leugendetectortest voor Debie?

Jurgen Verstrepen onderzoekt hoe hij tijdens de uitzending van zijn discussieprogramma 'Zwart op Wit' (GunkTV) een leugendetectortest kan afnemen van Bart Debie. Dat meldt hij na afloop van zijn programma zondag waar de voormalige Vlaams Belanger te gast was. Debie antwoordde tijdens de uitzending positief op de vraag of hij dergelijke test wilde ondergaan.

Bart Debie werd woensdag uit het Vlaams Belang gezet en ontslagen als personeelslid wegens een reactie op Facebook die op de gezondheidstoestand van Marie-Rose Morel zou slaan. Debie ontkende dat en zei dat zijn reactie 'leg de champagne maar koud' sloeg op de vergunning voor het schoonheidssalon van zijn partner.

Debie zei nog dat hij tot op vandaag nog altijd geen ontslagbrief heeft ontvangen van het Vlaams Belang.

Jurgen Verstrepen is naast programmamaker ook nog Vlaams parlementslid voor Lijst Dedecker, nadat hij eerst voor het Vlaams Belang verkozen was. Na zijn vertrek raakte hij in een juridische strijd verwikkeld met oud-voorzitter Frank Vanhecke.

Bron: www.standaard.be
Eigen mening: Ik vind het verschrikkelijk, al die commotie rond meneer Debie. Zoals ik in een vorige post al had gezegd, vind ik niet dat er te snel conclusies mogen getrokken worden. Als meneer Debie de uitspraak 'Zet de champagne al maar koud' gedaan heeft omdat mevrouw Morel terminale kanker heeft, is het rechtvaardig dat hij uit de partij is gezet. Dit is echter geen zekerheid. Meneer Debie heeft recht op een onderzoek, maar of een leugendetectortest een goede manier is om zijn 'onschuld' te bewijzen weet ik niet. Ik denk dat dit enkel de commotie zal vergroten. Een leugendetector is namelijk geen echt bewijs. Als meneer Debie denkt dat hij hierdoor zijn naam kan zuiveren, moet hij dat doen maar ik denk niet dat het veel zal uithalen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.