actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th November 2014, 19:35
kobe.s*its kobe.s*its is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Al 13 doden in Italië na gebruik griepvaccin Novartis

Al 13 doden in Italië na gebruik griepvaccin Novartis

Bron: Belga

In Italië zijn half november al dertien mensen overleden nadat zij een griepvaccin toegediend hadden gekregen, ontwikkeld door de Zwitserse farmareus Novartis. Dat heeft het AIFA, het Italiaanse Medische Agentschap, vandaag meegedeeld.
Terzelfder tijd waarschuwde AIFA voor paniek en stelde het agentschap dat er (nog) geen bewijs is dat de overlijdens verband houden met het vaccin. Het AIFA heeft twee partijen van het product, fluad, uit veiligheidsoverwegingen uit de handel gehaald.

AIFA meldde dat het Europese Medisch Agentschap zich vanaf morgen/maandag over de kwestie zal buigen en donderdag een tussenrapport zal opstellen.

Mening:

Ik snap niet dat dit kan gebeuren. Normaal is het de bedoeling dat er een vaccin toegediend wordt, dat dit je helpt en niet dat je hier aan sterft. De makers van dit vaccin moeten ook niet goed hebben nagedacht toen ze dit vaccin aan het ontwikkelen waren.
Als het aan mij zou liggen mogen de personen die dit vaccin op de markt hebben gebracht en de dokters die dit hebben toegediend hier zwaar voor gestraft worden.
ik vind dat dit niet kan .
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:35.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.