Enkele post bekijken
  #3  
Oud 28th March 2017, 13:26
Eline.A*riaensen Eline.A*riaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Geel
Posts: 80
Mening:

Ook ik ga akkoord met de meningen van Amber en Romy.

Ik kan me enorm storen aan het feit dat er een persoon voor mij staat te roken in een wachtrij van een attractie. Als ik dan een meter verder kijk zie ik daar een vader staan met zijn dochtertje in de hand... Uiteraard stel je u dan vragen bij de gezondheid van het kind.

Ik vind het een zeer goed initiatief en ik hoop ook echt dat het gaat werken, maar ik heb er zo mijn twijfels bij hoe goed dit plan zal lukken. Ik kan hiervan een voorbeeld geven: Op feestjes is er vaak ook een rookverbod om binnen de fuifzaal te roken, toch merk je dat er énorm, maar dan ook enorm, veel rokers zijn die het niet kunnen laten om binnen in de fuifzaal een sigaret op te steken. Ondanks het feit dat er een rokersruimte voorzien is. Hier kan ik met mijn gedachten moeilijk bij. Je staat op zo'n kleine ruimte, dat er zeer veel mensen meeroken van die ene sigaret die absoluut opgerookt moet worden in de fuifzaal.

Ik hoop dat de organisatie de wetten en regels omtrent roken in buurten waar kinderen zijn of zelfs naar mijn mening en die van Amber op terrassen van horecazaken streng genoeg zullen zijn, zodat hier geen uitzonderingen op worden gemaakt. Er zijn vaak mensen die regels aan hun laars lappen. Ook zij zouden iets verder mogen nadenken en meer rekening mogen houden met omstaanders.
Met citaat antwoorden