Enkele post bekijken
  #2  
Oud 11th December 2017, 09:49
Jolien v*n Beylen Jolien v*n Beylen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Brecht
Posts: 86
Het is onbegrijpelijk dat het mogelijk is om als rechter en advocaat onder een hoedje te spelen. Volgens mij kan je dan niet spreken van een RECHTssysteem. Dit wordt ook nog eens bewezen doordat het proces niet openbaar is verlopen en de bezwarende elementen tegen de wetenschapper zeer miniem zijn. Ze willen alles zo snel mogelijk in de doofpot steken, zodat niemand in opstand komt. Het laatste wat de Iraanse staat wil, is opschudding in hun land.
Zoals Alexander ook al aanhaalde, vind ik dit zaken die niet meer van deze tijd zijn. Ook het feit dat de doodstraf nog steeds uitvoerbaar is, blijft een gek idee.
Cru gesteld, wil Iran geen inwoners die een andere mening hebben dan of die zich verzetten tegen de Iraanse staat. Het is voor Iran dan ook heel gemakkelijk om deze mensen gewoon uit te roeien en daar is geen gemakkelijkere manier voor dan de doodstraf toepassen. Deze straf is immers toch legaal.
Persoonlijk vind ik het wel raar dat de wetenschapper of zijn vrouw niet gewoon een andere advocaat hebben aangesteld. Ze zullen toch wel aangevoeld hebben dat er iets niet pluis was?
Met citaat antwoorden