Enkele post bekijken
  #3  
Oud 23rd October 2017, 12:21
VeerleGrauwm*ns VeerleGrauwm*ns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 43
Ongelooflijk hoeveel mensen blijkbaar toch hun gordel niet constant dragen. De gevolgen van het niet dragen van de gordel bij een ongeluk is ongetwijfeld bekend bij iedereen. Hoewel het risico op de snelweg kleiner is, is de impact wel groter als je dan toch een ongeluk hebt. Ik denk dat gordels tegenwoordig comfortabel genoeg gemaakt worden. Zitten ze toch niet fijn naar jouw mening zijn er genoeg accessoires die je kan kopen om het aangenamer te maken, zoals bijvoorbeeld een zacht kussentje om rond je gordel te doen zodat deze niet in je nek snijdt. In de meeste nieuwe auto’s kan je standaard een gordel beveiliging vinden. In mijn auto bijvoorbeeld gaat er een signaal af als ik sneller dan 20 km per uur rijdt en ik (of mijn passagiers) hun gordel niet aan hebben. Blijf ik rijden zonder gordel dan valt mijn motor na een tijdje gewoon uit. Uiteraard kan je deze functie uitschakelen maar ik denk dat het positief is dat dit in de meeste auto’s zit. Zeker voor mensen die het gewoon echt vergeten, in plaats van weigeren het aan te doen.
Met citaat antwoorden