Enkele post bekijken
  #2  
Oud 8th March 2017, 23:16
Hannah.P*eters Hannah.P*eters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Dessel
Posts: 81
Toen ik dit artikel las was ik ook aangenaam verrast dat er nog dagelijks naar nieuwe manieren gezocht wordt om de opwarming van de aarde tegen te gaan. Het prijskaartje dat aan deze innovatieve oplossing vast hangt zou vanuit een globaal standpunt inderdaad haalbaar moeten zijn, aangezien het tegengaan van de opwarming van de aarde immers een probleem is waar we allemaal baat bij hebben. Een sterke, wereldwijde samenwerking zou in theorie al de oplossing moeten bieden op financieel vlak. Helaas is niet iedereen gelijkgezind over dit onderwerp en dit is des te gevaarlijker als net die personen de touwtjes in handen hebben. Toen ik dat besefte zag ik het al een pak minder rooskleurig in, aangezien één van de machtigste en meest invloedrijke landen ter wereld, de Verenigde Staten van Amerika, nu wordt geleid door een figuur dat zaken zoals opwarming van de aarde in de eerste plaats niet niet erkent en het durft af te schilderen als "a total, and very expensive, hoax!". Ik hoop dat grote projecten zoals deze toch verwezenlijkt kunnen worden in de nabije toekomst, ondanks dat niet iedereen die gedachte deelt.
Met citaat antwoorden