Enkele post bekijken
  #2  
Oud 22nd May 2017, 20:27
Ben.P*eters Ben.P*eters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Ranst
Posts: 54
Ik sluit mij voor een groot deel aan bij wat Pauline hier aanhaalt. Ik zou het zelfs nog bruter durven stellen: dat mensen het zo speciaal vinden dat er een crowdfunding gekomen is voor een film waarin homoseksualiteit voorkomt, is een teken dat de dag van vandaag homoseksualiteit niet als iets normaals bekeken wordt, terwijl het biologisch bij meerdere soorten voorkomt. Het is goed dat de filmmakers daarom deze "grens" willen doorbreken! Een grens had het namelijk helemaal niet mogen zijn, vandaar de aanhalingstekens.

Een punt dat ik hier ook wel wil aanhalen is dat er een gezonde mix van de verschillende soorten gezinnen moet zijn en niet enkel een overdadigheid aan eender welke soort gezinnen. Als voor een bepaald verhaal het beter uitkomt dat het koppel hetero is, moeten ze het verhaal niet herschrijven om daar een holebikoppel in te steken. Als het niet belangrijk is voor het verhaal, is het juist goed dat mensen geconfronteerd worden met de verscheidenheid van de hedendaagse maatschappij. Hopelijk heeft het niet een al te grote invloed op hun verkoopcijfers doordat sommige mensen met ouderwetse principes niet naar de film willen gaan kijken...
Met citaat antwoorden