Enkele post bekijken
  #3  
Oud 23rd May 2017, 23:39
Lesse.G*os Lesse.G*os is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Vlimmeren
Posts: 50
Zoals hieronder al werd vermeld ligt de klimaatopwarming maar aan één persoon, en dat zijn wij. We hebben onze natuur te hard uitgeput en daar zullen wij nu de gevolgen van draaien. Ik kan dit naar mijn mening het beste uitleggen met een quote uit de film: "Kingsmen: the Secret Service".

"When you get a virus, you get a fever. That's the human body raising its core temperature to kill the virus. Planet Earth works the same way: Global warming is the fever, mankind is the virus. We're making our planet sick. A cull is our only hope. If we don't reduce our population ourselves, there's only one of two ways this can go: The host kills the virus, or the virus kills the host. Either way... the virus dies."

Want we zijn maar aan het kijken naar wat er allemaal rond ons gebeurd in de natuur. We denken maar dat we de natuur aan het kapotmaken zijn en we dit moeten tegenhouden. Maar ik denk dat we soms vergeten dat we onszelf aan het kapotmaken zijn, want zij zijn en 'beheren' (voor een groot deel) de natuur.
Met citaat antwoorden