Enkele post bekijken
  #2  
Oud 19th October 2017, 17:25
Bart.V*nderLinden Bart.V*nderLinden is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Nijlen
Posts: 100
mening over de beurscrash van Bart

We zitten er eigenlijk al lang op te wachten. Ik had al een vermoeden dat de beurs een half jaar geleden ging crashen. Wordt ze momenteel kunstmatig hoog gehouden? Ik ben het wel eens met het feit dat rentes enorm laag staan. Niets is blijvend, en de lage rentes zijn nu toch al enige tijd aan de gang. Toch zouden de koersen van beursgenoteerde bedrijven al lang moeten zijn gedaald en zouden de koersen van bijvoorbeeld goud en olie al lang in de lucht moeten zijn geschoten.

Feit is wel dat vele aandelen 'overpriced' zijn. Je houd ook best rekening met de werkelijke waarde dat een aandeel heeft (naam indicator ontgaat me). Zo heb je een idee van welke koers de 'juiste' zou moeten zijn.
Ik adviseer beleggers om geen koersen te kopen die er voor de lange termijn stijgend uitzien waarbij hun 'topkoers' de huidige koers is. (dus de koersen die al lange tijd stijgen waar je denkt van 'hier komt geen einde aan'). Koop altijd goedkoop in en niet op een niveau waar de koers al 'overpriced' is.

Of er een beurscrash gaat komen? Ja, natuurlijk!

Wanneer deze beurscrash er komt? Een glazen bol heeft niemand, misschien kunnen superrijken of machthebbenden wel enige zaak op gang brengen maar voorspellen lijkt mij niet mogelijk (er zijn simpelweg te veel factoren in het spel).
Met citaat antwoorden