Enkele post bekijken
  #3  
Oud 23rd May 2017, 09:43
Lander.D*bruyn Lander.D*bruyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Wuustwezel
Posts: 71
Ik zit eveneens met een dubbel gevoel rond dit artikel en rond de reactie van stien.
Enerzijds begrijp ik stien wel. Trump heeft inderdaad al uitspraken gedaan die niet passen in onze oren. We mogen echter niet vergeten wanneer hij deze uitspraak heeft gedaan. Hij deed dit vlak na enkele aanslagen. Het was een harde uitspraak maar niet onbegrijpelijk volgens mij. Inderdaad, Trump heeft niet de beste uitspraken en hij is zeker niet de beste president maar hij is wel de president van de Verenigde Staten. Hij is één van de machtigste mannen, al dan niet dé machtigste, ter wereld. Het is dan ook logisch dat hij extra bescherming krijgt net zoals zijn voorgangers.
Wat ik zeer positief vind bij het artikel is dat ik lees dat er ook rekruten van de politieschool worden ingeschakeld. Ik vind dit een zéér goed deel van de opleiding. Je kan het vergelijken met stage bij ons op school. Pas dan leer je het werkveld echt kennen.
Ik vind het ook niet meer dan logisch dat iedereen in het land politiemensen moet sturen. We mogen niet vergeten dat niet enkel België maar ook de buurlanden politie-eenheden sturen. Het prijskaartje zal hoog zijn en wie dit zal betalen is voor mij ook een vraag.
Als laatste denk ik dat we minder schrik moeten hebben voor de reactie van het volk op Trump dan op Erdogan. Het feit dat hun veiligheidsdiensten nog niet in contact zijn kunnen komen met die van ons baart me zorgen. Het is al eerder gebleken dat er zeer grote rellen kunnen ontstaan door hem. Er moet dus dringend contact gelegd worden zodat er samen gewerkt kan worden aan de veiligheid van zowel Erdogan, zijn entourage als de lokale bevolking.
Met citaat antwoorden