Enkele post bekijken
  #2  
Oud 23rd May 2017, 08:58
stien.d*kinderen stien.d*kinderen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Ravels
Posts: 98
Ik heb een dubbel gevoel wanneer ik dit artikel lees. Mijn eerste gevoel bij dit artikel is vanzelfsprekendheid. Eigenlijk is het zeer logisch dat men zoveel politiezones inzet om de president van de Verenigde Staten te beschermen. Dit deed men zo'n 3 jaar geleden voor Barack Obama, dus is het logisch dat ze dit ook voor Donald Trump doen. Trump is misschien niet de meest ideale president, maar hij is en blijft de president van de Verenigde Staten, en moet dus beschermd worden.
Mijn tweede gevoel bij dit artikel is toch verbazing. Zoals ik al zei is het niet meer dan normaal dat ze de president van de VS proberen te beschermen, maar toch. Donald Trump is absoluut geen goede president en creëert schandaal na schandaal. Hij noemt België 'the hellhole in Europe' en toch zouden wij er alles aan moeten doen om hem te beschermen. Waarom zouden wij zoveel geld uitgeven aan het beschermen van iemand die ons land niet eens respecteert? Zou Trump niet beter eerst iets aan zijn aanpak veranderen voor wij er alles aan doen om hem te beschermen?
Zoals ik eerder al zei, is het niet meer dan normaal dat wij Trump beschermen, maar toch wringt dit ergens. Het kost waarschijnlijk enorm veel geld om deze beschermingsmaatregelen te volbrengen en ik vind persoonlijk dat Donald Trump dat niet verdient.
Met citaat antwoorden