Enkele post bekijken
  #3  
Oud 29th July 2019, 01:59
Indy.Geeraerts
Gast
 
Posts: n/a
Thumbs down Nieuwe kansen en gevaren

Citaat:
Orgineel gepost door Tim.B*elemans
Misschien zijn deze poppen wel de oplossing? Ik geloof dat het beter is dat ze het met een pop doen dan met een echt kind.


Citaat:
Zullen seksrobots het aantal seksmisdrijven helpen verminderen? Daarover zijn de meningen zeer verdeeld. Sommige experts menen van wel. ‘Het is beter dat men een machine verkracht dan een echte vrouw’, vindt Noel Sharkey. Anderen geloven dat het alleen maar verboden seksuele praktijken zal stimuleren en versterken. Iedereen is het erover eens dat met het gebruik van seksrobots als therapie een gevaarlijk pad bewandeld wordt. De angst bestaat dat ook robotten zullen gecreëerd worden in de vorm van een kind. Een Japanse zelfverklaarde pedofiel heeft al dergelijke kindseksrobotten op de markt gebracht. Die zouden moeten verhinderen, zo zegt hij zelf, dat echte kinderen worden misbruikt. ‘Pedofielen behandelen met seksrobots die eruit zien als een echt kind is een dubieus en weerzinwekkend idee’, vindt ethicus Patrick Lin. ‘Dat is hetzelfde als een racist op een zwarte pop laten slaan. Zou dàt werken? Waarschijnlijk niet.
Bron: “Seksrobots: nieuwe kansen maar ook gevaren”, 06/07/2017, https://www.standaard.be/cnt/dmf20170706_02959596

Hoi Tim,
Daar ik mijn mening niet correct kan verwoorden, denk ik dat ik beter even niets zeg.
Doch wou ik je dit artikel uit 2017 niet ontzien.
Groetjes!
Met citaat antwoorden