Enkele post bekijken
  #2  
Oud 23rd May 2017, 11:17
Annelore.V*rbruggen Annelore.V*rbruggen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Kessel
Posts: 55
Ariana Grande is een wereldbekende popster dat vooral heel erg populair is bij kinderen, tieners en jongvolwassenen. Momenteel trok ze door Europa waarbij ze zondag -28 mei- in het sportpaleis in Antwerpen langskomt, waar ook ik normaal gezien naartoe ging.
Bij het wakker worden was dit het eerste nieuws dat ik te horen kreeg, waardoor ik overspoeld werd door gevoelens van ongeloof, onmacht en verdriet. Na het lezen van alle informatie over deze aanslag, leek het me heel duidelijk: de dader sloeg toe op het meest zwakke moment. Hij liet vlak na het concert een bom afgaan op de tussenruimte die de jonge fans moesten passeren om naar buiten te kunnen gaan waardoor hij 22 levens opeiste. Door zijn splinterbom verwondde en verminkte hij ook nog eens een 50-tal personen.
Ik snap het niet, en ik zal het ook nooit snappen. Hoe kan iemand zichzelf het recht geven om mensen te vermoorden, te verminken, bang te maken en trauma's te geven? Het is ronduit schandalig. Ik weet zelf niet hoe ik deze laffe dader moet omschrijven, ik weet alleen dat er momenteel tal van lelijke woorden in me opkomen. Hij heeft bezoekers de ergste avond van hun leven gegeven, ouders in onwetendheid laten wachten en de popster in kwestie haar fans ontnomen tijdens haar eigen concert.
Net zoals Pauline wil ik ook aangeven dat ik meeleef met slachtoffers en nabestaanden.
Met citaat antwoorden