Enkele post bekijken
  #4  
Oud 22nd May 2017, 18:12
pauline.p*cqueur pauline.p*cqueur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: geel
Posts: 70
Ik sluit me aan bij de mening van Maxime. Ik denk ook niet dat het veel uithaalt dat je een brief stuurt met heel je levensverhaal. ik vind gewoon dat als je weet dat je in de fout was dit ook moet betalen. Vele personen zijn boos op de parkeerwachter die hen een boete uitschreef, maar die mensen doen ook alleen maar hun job. Mensen moeten ook beseffen dat ze niet voor één iemand een uitzondering moeten maken want anders moeten ze dit voor iedereen doen. Iedereen moet zich nu eenmaal aan de regels houden. Daarbovenop denk ik niet dat je doodgaat van het betalen van een parkeerboete. Het feit dat er zoveel mensen moeilijk over doen wijst er op dat we in een samenleving leven waar iedereen maar meer en meer geld wil hebben en dit niet wil uitgeven aan een stomme parkeerboete. ik vind wel dat er soms meer duidelijkheid mag komen van wat er verwacht wordt. Soms wordt er namelijk verwacht dat je jouw parkeerschijf legt en soms moet je betalen. Ik vind dit niet altijd duidelijk en vind wel dat ze daaraan mogen werken.
Met citaat antwoorden