Enkele post bekijken
  #2  
Oud 29th December 2017, 14:57
Amber.V*erhoeven Amber.V*erhoeven is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Oostmalle
Posts: 75
Eigen mening: Ik sluit mij aan bij de mening van Leonie en ik vind in dit artikel ook zeker enkele raakvlakken. Ik kan mij volledig vinden in het feit dat er toch enige loyaliteit moet zijn naar de werkgever. Je kiest om voor een bepaald bedrijf te gaan werken en hierbij word je ook meteen een gezicht van dat bedrijf. Wanneer je voor een bedrijf gaat werken waarbij groene energie centraal staat, moet je ook geen foto's posten op Facebook van al het plastiek dat je achteraan in je tuin verbrand. Wanneer dit wel gebeurt, schaad je op deze manier het imago van het bedrijf en vind ik dat er zeker consequenties aan verbonden kunnen zijn.
Deze problematiek is al vaker in de media gekomen en ik vind dit terecht. Ik vind wel dat er nog een duidelijk verschil moet zijn tussen vrije tijd en werk, maar door de opkomst van sociale media wordt deze lijn steeds vager. Werk en vrije tijd worden steeds meer aan elkaar gelinkt en hier moet mee leren omgaan. Het is ook zo dat dingen de je post op Facebook vaak veel verder gaan dan enkel de mensen die jouw vrienden zijn, terwijl velen denken dat het zich enkel beperkt tot een select groepje van vrienden. Dit zijn dingen die je zeker in je achterhoofd moet houden wanneer je op sociale media actief bent.
Met citaat antwoorden