Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st October 2016, 16:04
Ellen.B*eyens Ellen.B*eyens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Kasterlee
Posts: 76
Ik begrijp zeker en vast dat men zoveel informatie wil verschaffen over mensen die aan het radicaliseren zijn, maar ik vraag mij af hoe het zit met onze privacy. Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat mensen, ook al zou het zijn in verband met hun beroep, mijn gesprekken zouden kunnen bekijken. Waarschijnlijk begint het alleen bij mensen die geradicaliseerd zijn of mensen die aan het radicaliseren zijn, maar naar mijn gevoel is dat nog maar het begin. Het zal volgens mij alleen maar uitbreiden tot ze alle gesprekken kunnen lezen. Vind ik, dat mensen die geradicaliseerd zijn of aan het radicaliseren zijn, opgespoord moeten worden? Jazeker, maar ik vrees dat niet enkel de informatie van de operatoren beperkt blijft tot deze mensen, maar dat het ook voor andere elementen gebruikt zal worden.

Natuurlijk is privacy in deze tijd ver te zoeken met alle sociale media en hoe al onze gegevens en interesses gebruikt worden voor allerhande doeleinden. Maar ik geloof niet dat mijn gesprekken, met eender welke persoon, nuttig zijn voor anderen, laat staan anderen überhaupt iets aangaan.
Met citaat antwoorden