Enkele post bekijken
  #2  
Oud 26th December 2017, 08:57
Kato L*anslots Kato L*anslots is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Gierle
Posts: 70
Ik vind dit heel positief om te lezen! Ik vind het zelfs jammer dat men al niet vroeger kwam met dit idee.

Zoals men aanhaalt, worden veel beroepen complexer. Ik kan mij dit ook inbeelden. De wetenschap staat niet stil, dus ik kan mij voorstellen dat je als verpleegkundige dit ook steeds moet bijbenen en dit niet altijd even eenvoudig is. Daarom vind ik het goed dat er professionele bachelors aangeboden zouden worden, zodat wij ons meer expert in ons vak voelen en zekerder.

Ik denk hierbij ook aan het artikel dat laatst in de krant verscheen waarin werd aangehaald dat het begrijpend lezen bij kinderen op een laag niveau zou staan. Hilde Crevits haalde toen aan dat er in de lerarenopleiding misschien ook iets moest veranderen. Het is vanzelfsprekend dat leerkrachten goed opgeleid moeten zijn, maar maak dit dan ook toegankelijker. Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen nog even gemotiveerd is om na drie jaar studies nog aan een schakeljaar te starten en dan nog eens één of twee jaar te studeren. En wat met de kosten?
Met citaat antwoorden